Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΜΕΡΑΣ: ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΓΕΜΙΣΤΗ

Σε ένα δύσκολο αγωνιστικό ταιρέν, λόγω του χοινιού που πέφτει ασταμάτητα τις τελευταίες μέρες, θα προτοιμήσω την νίκη για την ομάδα με το καλύτερο passing game στον κόσμο, την γαλοπούλα την γεμιστή, που θα είναι και η βασική μου επιλογή. Λόγω του καιρού όπως προείπα δεν θα επιλέξω κάτι άλλο, άλλα έτσι και αλλιώς δεν χρειάζετε, καθώς ο συντελεστής της γαλοπούλας από μόνος του μπορεί να μου φέρει πλούσια κέρδη.
   Αυτά από εμένα, με ευχές για καλά χριστούγεννα, με υγεία, και να οπλιστούμε όλοι με υπομονή για την δύσκολη συνέχεια.
   Στοιχηματικά θα τα πούμε στις 2 του Γενάρη με υπόσχεση για πολλά και καλά ταμεία σε σημείο που θα τρομάξετε.Ευχές και μόνο ευχές από εμένα και όλο το team.

3 σχόλια:

charalampos είπε...

ΤΑΜΕΙΟ!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

KANTHAR0S είπε...

Έχω την εντύπωση ότι με αυτήν την στοιχηματική επιλογή δεν χάνει κανείς. Αντίθετα κερδίζουμε γεύση, θερμίδες, διασκέδαση.

Όπως λέει κι ο Χαράλαμπος ταμείοοοο

birdy είπε...

Ετσι λέω και εγώ.Καλά χριστούγεννα σε όλους.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India