Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΚΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ

Το Σάββατο πήρα και εγώ τον δρόμο για το γήπεδο της Τούμπας, για να δω τον αγώνα της ομάδος μου με τον ΗΡΑΚΛΗ. Τοπικό ντέρμπυ, πολύ κρύο, με την ομάδα μου να έχει σοβαρές απουσίες αλλά κυρίως έβλεπα ότι, δεν είχα τις λύσεις από τον πάγκο που θα με έκαναν να νιώθω λίγο πιο άνετος. Επίσης έχουμε και ένα ματς λίγες μέρες μετά, το οποίο δικαίως χαρακτηρίζεται τελικός καθώς καθορίζει οριστικά την συνέχεια ή όχι στον θεσμό.     
   Από την άλλη... δεν ήξερα τι να περιμένω από τον αντίπαλο μου, καθώς, τα μηνύματα που έχω λάβει στην μέχρι τώρα πορεία του, δεν μου έχουν ξεκαθαρίσει την εικόνα της ομάδος, τουναντίον μάλιστα. Δύσκολα δέχεται γκολ (εκτός του αγώνα με τον ΠΑΟ ), εύκολα δεν χάνει, δεν μπορεί όμως και να κερδίσει, μερικά απο τα χαρακτηριστικά που έβλεπα εγώ στον ΗΡΑΚΛΗ. Όλα τα παραπάνω μου μαρτυρούσαν ότι θα έχω (αν έχω ) δύσκολη επικράτηση.
   Από το ξεκίνημα του αγώνα όμως, μέχρι και το τελευταίο σφύριγμα, η αλήθεια είναι ότι δεν ανησύχησα καθόλου, παρά μόνο στο τελευταίο τέταρτο, όπου έρχεται κάποια στιγμή το άγχος μην σε τιμωρήσει η άτιμη η μπάλα, εφόσον από δική μας χαζομάρα, ατυχιά ανικανότητα ή ότι άλλο θέλετε,  δεν είχαμε διασφαλίσει την νίκη. Τελικά όπως φάνηκε ήταν απλά παιχνίδι του μυαλού μια και δεν υπήρξε ουσιαστική απειλή.
   Είδα, με τα δικά μου τα μάτια, τον ΠΑΟΚ να συντηρεί την ομάδα, να διαφυλάττει παίκτες και όλα αυτά, γιατί φυσικά του το επέτρεψε ο αντίπαλος.
   Ένας ΗΡΑΚΛΗΣ όπου είμαι σίγουρος ,πως θα αλλάξει τακτική και τρόπο παιχνιδιού καθώς διαφορετικά θα έχει προβλήματα. Είδα επίσης στην αμυνα δυσλειτουργία της ομάδος, αλλά και τίποτα το ιδιαίτερο στην δημιουργία, ενώ και η τρίτη γραμμή (διότι οι γραμμές μιας ομάδος είναι τρείς) είχε πρόβλημα, καθώς η απομόνωση που βιώνει ο εκάστοτε επιθετικός είναι ή τουλάχιστον στον αγώνα της Τούμπας, ήταν εμφανής.
    Από την άλλη είδα στην ομάδα μου αυτό που έχω ξαναγράψει, ότι δηλ. υπάρχουν 5-6 παίκτες οι οποίοι έχουν ποιότητα για πολύ ψηλότερα και πρέπει να πλαισιωθούν από μερικούς ακόμα ανάλογης αξίας, καθώς τα χρόνια μεγαλώνουν τον άνθρωπο (και ας τον κάνουν σοφότερο ) και δεν τον μικραίνουν. Για τον Βιερίνια τι να πει κανείς, απλά δεν είναι για να παίζει στην Ελλάδα ο άνθρωπος.
   Τέλος μου άρεσε πολύ ο μικρός (ο Αθανασιάδης ντε ) και δεν γνωρίζω αν θα κάνει την διαφορά στα φορ, αλλά πρέπει να λάβει τις ευκαιρίες που του πρέπουν, ώστε να μπορέσει να δείξει τα προσόντα του, όπου το μόνο σίγουρο είναι ότι το γκολ το έχει και για να φανεί αυτό το προσόν στο γήπεδο χρειάζεται χρόνος και κάτι άλλο σημαντικό είναι ότι έρχεται από τα σπλάχνα του ΠΑΟΚ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India