Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Δύσκολη εβδομάδα

Λοιπόν η ΑΕΛ έχει τρομερό γήπεδο …γεγονός
Λοιπόν η ΑΕΛ έχει σχετικά καλό ρόστερ… γεγονός
Λοιπόν η ΑΕΛ είναι άτυχη.. γεγονός
Λοιπόν η ΑΕΛ πέφτει.. γεγονός
O μόνος παράγοντας που μπορεί να το αλλάξει αυτό είναι ο προπονητής…


Αυτή την στιγμή ο εκλεκτός για τον πάγκο της ομάδας  ο Ουαλός τεχνικός Κρις Κόλεμαν ενώ σαν αξία κρίνεται αρκετός, μιας και είναι ένας κανονικός προπονητής με θητεία στα 2 καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης, το Ισπανικό και το Αγγλικό, δεν είναι και τόσο σίγουρο ότι θα έρθει στον κάμπο. Συγκεκριμένα ο ατζέντης του Αλαν Σμιθ, ανέφερε: Η Λάρισα έκανε πρόταση στον Κρις να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της, αλλά προτεραιότητα του είναι η Εθνική ομάδα της Ουαλίας». Ο Κόουλμαν είναι ο ένας από τους δύο υποψηφίους για τον πάγκο της Εθνικής ομάδας της χώρας του. Για ακόμη μια φορά μια καλή συμφωνία φαίνεται να χαλάει την τελευταία στιγμή.

Όσον αφορά το κυριακάτικο παιχνίδι με την ΑΕΚ στην ΑΕΛ ιδιαίτερα προβλήματα τραυματισμών δεν υπάρχουν αλλά θα απουσιάζει ο Ντάνιελ Κουζέν λόγο καρτών, ενώ στον πάγκο θα καθίσει και πάλι ο υπηρεσιακός προπονητής Κ. Κατσάρας. Με χαρά να δώσω προγνωστικά κατά τις ομάδας μου μπας και με διαψεύσει, λοιπόν η ΑΕΛ έχει κάνει μόλις δυο νίκες στο πρωτάθλημα και δεν ξέρει να παίζει για το x …  Το μόνο που έχω να πω είναι μην ξαφνικά η τύχη αρχίσει να δίνει πίσω όσα χρωστάει αλλά μάλλον κάτι τέτοιο θα γίνει από του χρόνου..

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Φιλαράκι εγώ νομίζω πως ήρθε η ώρα για νίκη της ΑΕΛ. Αφού δεν παίζει για ισοπαλία ας παίξει για τη νίκη… Το αρνητικό είναι ότι δεν έκλεισε ακόμη προπονητή, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να κάνει την έκπληξη και πληρώνετε πολύ καλά... ;-)

charalampos είπε...

«Μεγάλωσα στη Λάρισα. Από πολύ μικρός είχα γκόμενες και τις πασπάτευα. Παίζαμε δήθεν, αλλά εμένα το μυαλό μου ήταν στο πώς θα τις έβαζα κάτω, το μάτι μου έπαιζε συνέχεια. Από 15 χρονών, ο πατέρας μου με κυνηγούσε στα μπουρδέλα. Ήμουνα γεννημένος γυναικάς»
........Κώστας Γκουσγκούνης....Γεγονός! :-)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
g.deduzo είπε...

'Οντως αν ψαχνει κανεις τις εκπλήξεις η νικη της ΑΕΛ πληρώνει καλα..

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India