Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΜΕΡΑΣ:CALIARI-MILAN 2 ( 3 στα 3 ) ΤΑΜΕΙΟ


   Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν, και μέρα γιορτής που είναι θα μου επιτρέψετε να είμαι πολύ χαλαρός με το στοίχημα, άλλωστε με επανέναρξη στην Ιταλία, δεν έχω καθόλου γνώση το τι μπορεί να παρουσιάσουν οι ομάδες.
   Έτσι για το καλό (ελπίζω) ξεχώρησα μία τριάδα μόνο και δεν θα ασχοληθώ με τίποτα άλλο.
   Πρώτη επιλογή η Μίλαν η οποία πιστεύω ότι θα περάσει από την 
 έδρα της Κάλιαρι η οποία καλά θα κάνει να χτυπήσει άλλα ματς.
   Δεύτερη επιλογή η νίκη της Ρόμα απέναντι στην Κατάνια, διότι δεν νομίζω ότι οι Ρωμαίοι θα αφήσουν βαθμούς στην έδρα τους, άλλωστε εκεί είναι και η μεγάλη τους δύναμη(αν και πιστεύω σε γενικη άνοδο της ομάδας)
   Τρίτη και τελευταία επιλογή το g/g στην αναμέτρηση Ίντερ-Νάπολι.Η Ίντερ επιτέλους έδιωξε αυτόν που έλεγε ότι είναι προπονητής(όχι ότι πήρε και κάτι πολύ καλύτερο, εδώ που τα λέμε) και περιμένω αντίδραση , ενώ από την άλλη έχω μία πολύ καλή ομάδα όπως έχω πει πολλές φορές.

inter-napoli g/g  (1.83)
caliari-milan    2 (2.0)
roma- catania   1 (1.5)

Απόδοση    4.83

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India