Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΜΕΡΑΣ: ΣΑΛΚΕ

Καλημέρα σε όλους σας και αρχίζω με την ευχή να μην έχω την προχθεσινή ατυχία που είχα over 3.5 την Τότεναμ με την Βέρντερ και anytime Bale και έληξε 3-0 και ο παικταράς έχασε πέναλτυ.
   Θα αρχίσω με Β΄ Ιταλίας και την νίκη της γηπεδούχου στον αγώνα ΕΜΠΟΛΙ-ΣΑΣΣΟΥΟΛΟ καθώς πιστεύω ότι οι αριθμοί σε αυτό το ματς λένε την αλήθεια.
   Η συνέχεια θα συναντήσει την βασική μου επιλογή που δεν είναι άλλη από το διπλό στην αναμέτρηση ΚΑΙΖΕΡ-ΣΑΛΚΕ διότι πιστεύω ότι η ομάδα αυτή βρήκε ρυθμό και έχει επίθεση φωτιά αλλά και σε φόρμα πλέον,ενω είμαι και ζεστός για anytime Χούντελαρ.
    Μεταφέρομαι στα βρετανικά εδάφη και οι επιλογές μου θα είναι τρεις.Πρώτα το over στον αγώνα ΓΟΥΛΒΣ-ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ ,μετά το anytime Γκίαν στον ίδιο αγώνα ,και τέλος νικη της γηπεδούχου στην αναμέτρηση ...
ΚΙΛΜΑΡΝΟΚ-ΑΜΠΕΡΤΙΝ λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι ομάδες,με την μεν γηπεδούχο να κάνει καλές εμφανίσεις και αποτελέσματα ,και την δε φιλοξενούμενη να μετρά πέντε σερί ήττες.
    Θα μεταφερθώ ,δίπλα στην Τουρκία και θα κρατήσω την νίκη για την Φενέρ στον αγώνα ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΣΕΧΙΡ-ΦΕΝΕΡ διότι δεν μπορώ να φανταστώ ποιό σύνθημα κάνει ομοιοκαταληξία με το όνομα της γηπεδούχου ομάδας(χε χε χε).
   Λίγο ποιό κάτω στο κουπόνι μας θα επιλέξω την Μαρσέιγ στο ματς ΜΑΡΣΕΙΓ-ΜΟΝΠΕΛΙΕ διότι πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά δυναμικότητας,παρά την υψηλή θέση της Μονπελιέ.
   Στα βραδυνά πλέον ματς έχω επιλογές ,όπως την νίκη της γηπεδούχου στον αγώνα ΓΙΟΥΒΕ-ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ,γιατί η Γιούβε πλέον άρχισε να στρώνει, έχει επιστροφές και η Φιορεντίνα εκτός έδρας δεν μας τα λέει καθόλου καλά.
   Το δεύτερο ματς που θα με απασχολήση από την Γαλλία θα είναι το g/g στην αναμέτρηση ΜΠΟΡΝΤΟ-ΛΙΛ,ομάδες και οι δύο που μπορούν να σκοράρουν, λόγω έδρας ή λόγω φόρμας.
   Στην Ισπανία θα έχω τρεις  βασικές  επιλογές στον αγώνα ΑΘΛΕΤΙΚΟ-ΕΣΠΑΝΙΟΛ, και αυτές θα είναι η νίκη της γηπεδούχου ομάδας,το over και το anytime Φορλάν.Και οι τρεις μου επιλογές στηρίζονται στην πρόσφατη φόρμα των ομάδων.
    Τέλος θα κλείσω με το over στο ντέρμπυ ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ-ΠΟΡΤΟ.
Αυτά τα όχι λίγα από εμένα με ευχές για καλό βόλι.
   ΕΜΠΟΛΙ-ΣΑΣΣΟΥΟΛΟ    1
  ΚΑΙΖΕΡ-ΣΑΛΚΕ                  2
  ΓΟΥΛΒΣ-ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ  OVER
  ANYTIME ΓΚΙΑΝ
  ΚΙΛΜΑΡΝΟΚ-ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ  1
  ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΣΕΧΙΡ-ΦΕΝΕΡ  2
  ΜΑΡΣΕΙΓ-ΜΟΝΠΕΛΙΕ       1
  ΓΙΟΥΒΕ-ΦΙΟΡΕ                   1
  ΜΠΟΡΝΤΟ-ΛΙΛ                G/G
  ΑΘΛΕΤΙΚΟ-ΕΣΠΑΝΙΟ       1
  ΑΘΛΕΤΙΚΟ-ΕΣΠΑΝΙΟΛ   OVER
  ANYTIME    ΦΟΡΛΑΝ
  ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ-ΠΟΡΤΟ        OVER

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India