Σάββατο 23 Απριλίου 2011

1X2 stoixima - bet 23/4 (ΤΑΜΕΙΟ)

 Καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλο τον κόσμο.
Σήμερα εκ πρώτης όψεως το πρόγραμμα μου φάνηκε καλό. Αφού μελέτησα τα παιχνίδια όμως, διαπίστωσα ότι όλα σχεδόν τα φαβορί δίνονται σε αποδόσεις κάτω του 1.6. Μάλλον έτσι θα πορευθούμε μέχρι το τέλος, αλλά όπως ξέρετε εμένα αυτά τα παιχνίδια δεν μου κάνουν…

 Οπότε οι επιλογές μου σήμερα θα είναι μόλις τέσσερις και θα τις χωρίσω σε δυο δυάδες…

Ιταλία, campionato
 Θα επιλέξω τη νίκη για την Ίντερ στο ντέρμπι με τη Λάτσιο και με περισσότερο ρίσκο το διπλό για τη Φιορεντίνα μέσα στην Κάλιαρι.

Αγγλία, premier league
 Από το μεγάλο νησί στην προσπάθεια μου να βρω μια καλή απόδοση...

θα επιλέξω την ισοπαλία στο παιχνίδι της Άστον Βίλα με τη Στόουκ.

Γερμανία, bundesliga
 Πιστεύω ότι η Σάλκε παρόλο που την Τρίτη παίζει με την Μάντσεστερ Γ., θα κάνει το καθήκον της και θα νικήσει σήμερα την Καϊζερσλάουτερν.


Δυάδα με απόδοση 4,19
16:00 Inter Milan – Lazio     1     (1,95)     2-1
16:30 Schalke – Kaiserslautern     1     (2,15)     0-1

Δυάδα με απόδοση 10,89…   TAMEIO
16:00 Cagliari – Fiorentina     2     (3,30)     1-2
17:00 Aston Villa - Stoke C.     Χ     (3,30)     1-1

2 σχόλια:

birdy είπε...

Αυτά είναι πασχαλινά δώρα.Εύγε.

Unknown είπε...

Και τι δώρα... ;-)

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India