Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

1X2 Στοίχημα, Κυριακή 15/1 (Ταμείο)

Σήμερα θα παίξω μια δυάδα από Ισπανία και Ιταλία.

Θα επιλέξω εντός έδρας νίκες, για τη Λάτσιο απέναντι στην Αταλάντα και την Ατλέτικο Μαδρίτης απέναντι στη Βιγιαρεάλ.

Η τύχη συνεχίζει να είναι με το μέρος μου καθώς και χθες πέρασα απ’ το ταμείο.
Δεν έχω καμιά διάθεση να επιστρέψω τα κέρδη στις εταιρίες, γι’ αυτό σήμερα που δεν μου αρέσει πολύ το πρόγραμμα θα κάνω μόνο δυο επιλογές.
Θα παίξω λίγα απ’ τα κέρδη, μήπως καταλήξει σε πάρτι το Σαββατοκύριακο. Αυτό το λεω για κάποια φιλαράκια που τους ανοίγει η όρεξη και θέλουν να πλουτίσουν σε ένα διήμερο. Τα κέρδη τα κρατάμε αν θέλουμε να γελάσουμε εμείς το καλοκαίρι...
που λεει και ο Άγγελος Αναστασιάδης.
Όσο σημαντικό είναι να κερδίζεις, άλλο τόσο σημαντικό είναι και να μη χάνεις. 

Δυάδα με απόδοση 3.16TAMEIO
Lazio – Atalanta     1     (1.83)     2-0
Atletico Madrid – Villarreal     1     (1.72)     3-0

Τα παιχνίδια είναι νωρίς το μεσημέρι, οπότε θα ξέρουμε σύντομα…

5 σχόλια:

The Catalan είπε...

Την καλησπερα μου betonia!Ωραιο ματς βαση ονοματων σημερα το ισπανικο,αλλα κατι μου λεει οτι δε θα ειναι και τοσο ωραιο στο θεαμα.Ο Σιμεονε τελικα οντως προσπαθει να περασει σκληρη νοοτροπια στους παιχτες του(εκανε και μια δηλωση οτι προτιμα μια αποτελεσματικη επιθεση παρα 15 ανοργανωτες) οπότε θεωρώ ότι θα το παει λαου λαου το ματς.Η 11αδα εχει πολλους επιθετικους παιχτες και κατι μου λεει οτι ο 1 σου θα βγει στο γκολ..Ελπιζω μαζι και το under που αποφασισα τελευταια στιγμη να στηριξω λογω αποδοσης(1.85)!

Καλη μας επιτυχια!

The Catalan είπε...

Τι ωρα κερνας απο τα κερδη σου τις τελευταιες βδομάδες;! :Ρ

Unknown είπε...

Άντε να κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί να τα πούμε και από κοντά.
Κερνάω βέβαια εγώ.

Ελπίζω η συνέχεια να είναι ανάλογη. Μπορεί μέχρι τώρα να είμαι κερδισμένος, αλλά το ζητούμενο είναι να τελειώσει η σεζόν με κέρδη.

Κι εσύ βλέπω μια χαρά πάντως με τα Ισπανικά. Να κάτσει και το τελευταίο κι όλα καλά… ;-)

Unknown είπε...

Επειδή ξέρω τον τρόπο που σκέφτεσαι, ξέρω ότι στο τέλος θα έχεις κέρδος. Το στοίχημα είναι ύπουλο και πρέπει να το βλέπεις σε βάθος χρόνου, όχι καιροσκοπικά και, φυσικά, παίζοντας με πειθαρχία. Όποιος παρατηρεεί τον τρόπο που στοιχηματίζεις, θα έχει καταλάβει ότι η επιτυχία δε βρίσκεται στο να "πιάσεις" το 100% των σημείων, αλλά πολύ λιγότερα.

Συγκρατημένοι αισιοδοξία, λοιπόν, και καλή συνέχεια!

Unknown είπε...

Πόσο πιο συγκρατημένη ??? χαχαχα

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India