Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Επιλογή ημέρας :arbroath-brechin 1 (2.05)

Έναρξη 20/08/2011 (30/63) (47.6%) (μ.ο2.12)

Την καλημέρα μου.

Από την Σκωτία και τις χαμηλές κατηγορίες η σημερινή επιλογή μου.
Ως κριτήριο για να επιλέξω τον συγκεκριμένο αγώνα είχα κάποια πραγματάκια που μου τράβηξαν το ενδιαφέρων. 

Σαν αρχή έχω το δεδομένο ότι η Άρμπρόουθ είναι ισόβαθμη στην πρώτη θέση με την Κάουντεμπιθ και είναι μία κούρσα για μία θέση απευθείας ανόδου, άρα ισχυρό κίνητρο.

Βλέπω επίσης ότι η...
φόρμα της είναι εξαιρετική καθώς προέρχεται από τρεις νίκες και μία ισοπαλία.

Σκοράρει με σχετική ευκολία.

Έχει μία κλάση επάνω (αναλογικά για την κατηγορία )από την αντίπαλο της ή οποία εκτός είναι αρκετά αδύναμη με μόλις μία νίκη.

Και τέλος η απόδοση είναι ικανοποιητική στα δικά μου μάτια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India