Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Επιλογή ημέρας : everton-man.united 2 (1.8)(ταμείο)

Έναρξη 20/08/2011 (18/41) (43.9%) (μ.ο 2.1)

Από το Αγγλικό χώρο η επιλογή μου.

Μετά το μεγάλο στραπάτσο από τη συμπολίτισσα ομάδα είμαι πολύ περίεργος να δω την αντίδραση της Γιουνάιτεντ.
Είμαι σίγουρος ότι η συμπεριφορά της θα είναι αντάξια της δυναμικής της.
Επειδή είδαμε αυτό το εξωπραγματικό σκορ (απόλυτα δίκαιο πάντως ) δεν σημαίνει ότι κάθε ομάδα θα  μπορεί να το επαναλάβει.
Η Έβερτον δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο φέτος και η προηγούμενη νίκη επί της Φούλαμ δεν μου λέει τίποτα.
Ένα πληγωμένο θηρίο δεν σημαίνει ότι είναι ...
και ανήμπορο ενώ θεωρώ ότι η Γιουνάιτεντ είναι κλάσεις πάνω από την αντίπαλο της.
Δεν με ενδιαφέρουν οι απουσίες ή οι αλλαγές που θα κάνει ο Σερ Άλεξ αλλά το ότι η Μάντσεστερ είναι πολύ ανώτερη και πληγωμένη κάτι που μου δίνει την αυτοπεποίθηση για το διπλό. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India