Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Αγώνες στοιχήματος Μ.Τετάρτης-Επιλογή ημέρας(ταμείο)

Πιο κοντά στο Πάσχα και όλη η Ευρώπη παίζει μπάλα.

Δεν έχω πολλές επιλογές, αλλά ελπίζω αυτές οι λίγες να οδηγήσουν σε πληρωμή.

Όλη η υφήλιος θα παίξει την Μονπελιέ, προσέξτε το λίγο , όχι  ότι δεν μπορεί ή δεν το αξίζει η Μονπελιέ, αλλά εγώ δεν το ακουμπώ.

Μην ξεχνάτε...
ότι οι οπαδοί δεν παίζουν ποδόσφαιρο αλλά οι παίκτες.

Θα κρατήσω τις νίκες για την Αιντχόβεν, την Άντερλεχτ, την Γιούβε την Ρος Κάουντι και την Ρεάλ, ενώ την εξάδα μου θα κλείσει το over στον αγώνα της Γκενκ με την Κορτράιτ.

Μία μικρή τριάδα για τα έξοδα και μία καλύτερη αν θέλει η τύχη να μας δώσει καλά φράγκα.

juventus-lazio 1 (1.45)
atletico-real 2 (1.61)
waalwijk-psv 2 (1.57)
gent-anderlecht 2 (2.4)
genk-kortrijk over (1.61)
ayr-ross county 2 (1.8)

Τριάδα 1η
juventus-lazio 1 (1.45)
atletico-real 2 (1.61)
waalwijk-psv 2 (1.57)

Απόδοση 3.6

Τριάδα 2η
gent-anderlecht 2 (2.4)
genk-kortrijk over (1.61)
ayr-ross county 2 (1.8)

Απόδοση 6.9



Επιλογή ημέρας:ayr-ross county 2 (1.8)
                          Έναρξη 20/08/2011 (66/134) (49.2%) (μ.ο 2.05)

Η πρωταθλήτρια Ρος δεν χαμπαριάζει πουθενά και δεν μπορεί να συγκριθεί με την Έιρ.Η διαφορά είναι τέτοια και μου άρεσε πολύ ο συντελεστής γιαυτό και η επιλογή μου.Καθαρά εξαρτάται από την Ρος η έκβαση του αγώνα.




2 σχόλια:

Leviathan είπε...

Καλή Ανάσταση! Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!

birdy είπε...

Καλό Πάσχα, με υγεία και τύχη.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India