Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ

Έτσι και εγώ σαν το κοριτσάκι κοιτούσα απορημένος, την ανάρτηση μου η οποία αν και την προγραμμάτισα από την Παρασκευή για το Σάββατο, τελικά μου βγήκε την Κυριακή.
   Πρώτα από όλα όμως θέλω να ευχηθώ ευτυχία και βίον ανθόσπαρτων, στον ιδρυτή του site και φίλο Γιώργο ο οποίος από εχθές ήρθε στο club των παντρεμένων, ευτυχία και μόνο ευτυχία στον Γιώργο και την Χαρά.
    Να επιστρέψω τώρα στην ανάρτηση όπου λόγω των πολλών...
επαγγελματικών υποχρεώσεων την προγραμμάτισα την προηγούμενη του αγώνα για την ημέρα του αγώνα, αλλά η βιασύνη φέρνει λάθη και προφανώς αν τι του Σαββάτου επέλεξα η ανάρτηση να ανέβει την επομένη.
    Μέγα το λάθος αν σκεφτεί κανείς ότι είχα μεγάλη βεβαιότητα για το αποτέλεσμα(για τους λόγους που έχω αναφέρει) και ότι ο συντελεστής ήταν πολύ υψηλός(το θεώρησα λάθος της εταιρίας).
   Κρίμα, πάλι καλά που μιλώντας με μερικούς φίλους στο τηλ. τους μετέφερα την άποψη μου για το συγκεκριμένο αγώνα.
   No more mistakes.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India